חומרי עבודה ויצירה

חומרי עבודה ויצירה קרא עוד

יצירה הינה חלק בלתי נפרד מהעולם בו אנו חיים. עוד בזמנים עברו, האדם היה עסוק ביצירה, רק שנכון להיום כל החומרים עבור היצירה השתכללו וכבר מכילים סוגים רבים של חומרים אשר משדרגים את הנוחות והיצירתיות של תהליך היצירה.
החוויה האמנותית מעצם טיבה קשורה בהתנסות חושית. הלמידה המשולבת באמצעות החושים היא אמנם טבעית, אך העשרתה וטיפוחה מותנות בהתערבות מודעת ומושכלת של הצוותים החינוכיים.
ההבעה באמצעות יצירה בחומרים היא מקור חשוב להתנסויות חושיות, ריגושיות וקוגניטיביות, החיוניות להתפתחות הכולית של הילד. משום כך יש להתחיל בהתנסות אמנותית כבר בגיל הגן עם גילאים צעירים, בהתאמה גילאית, ולהכיר בדבר חשיבותה ותרומתה להתפתחות ולהשגת היעדים ההתפתחותיים  לכלל הילדים.

סביבה חינוכית בה מוקדי יצירה קבועים מפגישה פעוטות באופן אישי עם חומרים שמכוונים להבטיח השגת יעדים התפתחותיים חשובים: התפתחות רגשית- חברתית, התפתחות סנסומוטורית (מוטוריקה גסה, מוטוריקה עדינה, תיאום חזותי- תנועתי), העשרה קוגניטיבית.
חומרי האמנות: חמר, גירים, צבעי ידיים, צביעה בגואש והדבקות, הם חומרים רב כיוונים, שניתן להשתמש בהם במגוון רחב של דרכים, והם מאפשרים למידה וביטוי לילדים שונים בגילם, ביכולתם ובצורכיהם ללא קשר ליכולותיהם השכליות, הרגשיות או ה"אמנותיות".

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו

דלג לתוכן מרכזי